Skupina MOL letos zaznamuje desetletnico svojega gastronomsko usmerjenega koncepta Fresh Corner, ki je od leta 2015 postal ena od bolj blagovnih znamk na evropskih bencinskih servisih. V Sloveniji smo prvo Fresh Corner postojanko s kavo na bencinskem servisu dobili leta 2016. Danes pa je celovita ponudba prisotna že na več kot 60 bencinskih servisih MOL in INA. Še dodatnih 17 lokacij pa ponuja dve glavni Fresh Corner stalnici. To sta kava in hot dog. Koncept se je v desetih letih razvil iz preproste dopolnilne ponudbe prodaji goriva v celostno izkušnjo.

Od Murske Sobote do 1.300 lokacij po Evropi
Fresh Corner je MOL razvil kot odziv na spremenjene potovalne navade, kjer vozniki poleg goriva pričakujejo kakovostno hrano, kavo in hiter postanek. Od prve predstavitve leta 2015 se je mreža razširila na več kot 1.300 lokacij po Evropi, vključno s Slovenijo, Madžarsko, Hrvaško, Češko, Slovaško, Romunijo in državami Baltika. V Sloveniji je bil prvi Fresh Corner odprt v Murski Soboti in Rožni Dolini pri Novi Gorici, danes pa podjetje nadaljuje s postopnim uvajanjem koncepta na vse bencinske servise v državi. V letu 2024 je popolno prenovo doživelo 16 servisov. Do konca leta 2025 bo prenovljenih še 16 servisov, ki bodo sledili enakim standardom udobja in ponudbe kot preostali prenovljeni objekti. Cilj pa je, da Fresh Corner ponudijo na vseh njihovih lokacijah, ki jih je preko 130.
Kava in hot dog kot zaščitna znaka blagovne znamke
Kava in hot dog sta postala sinonima Fresh Cornerja in ključna dela njegove identitete. Po podatkih Skupine MOL so v letu 2024 v celotni mreži prodali 65 milijonov skodelic kave in 43 milijonov hot dogov. To pomeni, da se v povprečju vsako sekundo pripravita dve skodelici kave. V Sloveniji je bil mejnik milijonte prodane kave dosežen že leta 2017. Torej, le leto po uvedbi koncepta pri nas. Najbolj priljubljena izbira ostaja kava z mlekom, med hot dogi pa klasični okusi, paprika in cheddar, sledi piščančja različica, ki je nastala po pobudi slovenskih kupcev. Vodja maloprodaje Neven Kolanović je ob tem poudaril, da najboljše prodajne rezultate beležijo na bencinskih servisih Lukovica in Dramlje.

Lokalni okusi in sodelovanje s potrošniki
Ena od posebnosti koncepta je stalno prilagajanje lokalnim okusom in vključevanje potrošnikov v proces razvoja izdelkov. Leta 2024 je Skupina MOL predstavila dve novi mešanici kave. Pri izboru pa je sodelovalo več kot 2.000 potrošnikov iz šestih držav. Zrna prihajajo iz Brazilije, Skupina MOL pa jih praži v lastni pražarni. Takšen pristop, ki združuje globalne standarde in lokalne preference, po Kolanovićevih besedah predstavlja temelj uspeha koncepta. Podobno velja tudi za razširjeno ponudbo toplih in hladnih prigrizkov, ki so v posameznih državah prilagojeni regionalnim okusom in prehranskim navadam.
Pogled v prihodnost in trajnostni razvoj
Desetletje Fresh Cornerja pomeni tudi začetek nove razvojne faze. Skupina MOL v prihodnje napoveduje nadaljnje vlaganje v prenove bencinskih servisov, širitev ponudbe svežih izdelkov ter poudarek na trajnostnih rešitvah. Kot pojasnjujejo, njihov cilj ostaja jasen, in to je, zagotoviti, da bo vsak obisk na bencinskem servisu več kot le postanek za gorivo. Valerija Glavač, direktorica MOL-a v Sloveniji, je ob jubileju izpostavila: »V MOL-u smo ponosni, da našim strankam ponujamo več kot le gorivo – ponujamo jim udoben postanek in kakovostno gastronomsko izkušnjo.« Po besedah Nevena Kolanovića pa bo razvoj Fresh Cornerja tudi v prihodnje sledil sezonskim trendom in potrebam potrošnikov na poti.