McDonald’s je namreč vložil vlogo za registracijo blagovne znamke McBrunch. Pa najprej razlaga besede brunch. Beseda brunch združuje breakfast in lunch, torej zajtrk in kosilo in izvira iz Anglije. Navadno se obrok, ki ga jemo pozno dopoldne, v soboto pa se časovno okno lahko razširi vse do treh popoldne.
McDonald’s je večkrat zavrnil možnost predstavitve McBrunch, a to se je prejšnji mesec spremenilo, ko je Lisa McComb, McDonald’sova predstavnica za javnost za na CNBC povedala: “As I mentioned, we routinely file intent to use trademark applications as a regular course of business, and we can’t share details at this time as to how the trademarks may or may not be used.”
McDonald’s se je z idejo o McBrunch igral že leta 2001, a je nato idejo opustil. McDonald’sova predstavitev brunch ponudbe bi tako sledila drugim franšiznim ponudnikom hitre prehrane. V Evropi je sicer nekoliko drugače, saj imajo predvsem države v centralnem delu precej bogato ponudbo zajtrka. V to skupino sodi tudi McDonald’s Slovenija, ki je pred kratkim nekoliko prenovil ponudbo zajtrka (McDonald’s Slovenija znižal cene zajtrka, da ne bo kdo rekel, da vsi samo dražijo -cenik).
V ZDA pa se je McDonald’s preteklih nekaj let resnično ukvarjal predvsem s kavo in pozabil na zajtrk. Dunkin’ Donuts in Starbucks pa sta v svojo ponudbo dodala tudi hrano. Taco Bell je predstavil zajtrk ponudbo, ki vsebuje tudi Waffle Taco in Biscuit Taco.
Uvedba McBrunch ponudbe bi torej naredila precejšen tornado v ponudbi McDonald’s US, v McDonald’s Europe, ki zajtrk več ali manj že pozna, pa najverjetneje spremembe nebi bile tako korenite.